Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Salem’s Lot ditayangkan di HBO GO bermula 3 Oktober

FOTO: HBO GO

FILEM daripada novel terlaris Stephen King tahun 1975, Salem’s Lot, terbitan New Line Cinema akan mula ditayangkan pada 3 Oktober di HBO GO.

Filem Max Original, Salem’s Lot, mempertemukan semula pasukan penerbit di sebalik francais seram yang memecah rekod seperti The Conjuring dan IT.

Gary Dauberman merupakan penulis, pengarah dan turu bertindak sebagai penerbit eksekutif untuk filem ini. Sementara James Wan, Michael Clear, Roy Lee dan Mark Wolper selaku penerbit.

Mengisahkan penulis Ben Mears kembali ke kampung halamannya di Jerusalem’s Lot untuk mencari inspirasi bagi buku seterusnya, dan mendapati bandar kelahirannya sedang menjadi sasaran pontianak yang kehausan darah.

| FOTO: HBO GO


Salem’s Lot dibintangi oleh Lewis Pullman sebagai Ben Mears, Alfre Woodard (Dr. Cody), Makenzie Leigh (Susan Norton), Bill Camp (Matthew Burke), Spencer Treat Clark (Mike Ryerson), Pilou Asbæk (Straker), dan John Benjamin Hickey (Father Callahan).

Strim Salem’s Lot bermula 3 Oktober di HBO GO dan langgan HBO GO secara atas talian di https://www.hbogoasia.my/ atau aplikasi mudah alih melalui App Store atau Play Store. - 7KLIK


ARTIKEL LAIN:
[KREDIT: HBO GO - Terima Kasih Nur Afiqah]

Post a Comment

0 Comments