Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Mala Agatha ajak peminat bersantai dengan Om Om Culik Aku Dong



NAMANYA mungkin masih asing buat pengikut muzik Malaysia, namun Mala Agatha adalah seorang penyanyi dangdut dan juga selebriti Instagram yang cukup dikenali di Indonesia.

Bintang kelahiran Blitar, Indonesia yang mempunyai suara unik dan memuka itu sebelum ini cukup sinonim dengan lagu berjudul Ditinggal Pas Sayang Sayange.

Terbaru, Mala tampil dengan single terbaharunya berjudul, Om Om Culik Aku Dong yang diharapkan dapat terus menaikkan namanya dalam industri seni bukan sahaja di negeri kelahirannya, tetapi juga di Malaysia.

Menariknya, lagu tersebut merupakan karya ciptaan bersama komposer Ipoenk, Baby Shima dan Aico.

Menurut Mala, Om Om Culik Aku Dong merupakan sebuah lagu yang bertenaga dan mudah diingati.

"Ini adalah lagu yang sempurna untuk mereka yang ingin melarikan diri daripada rutin harian dan menikmati kehidupan yang lebih santai.

"Ia menangkap inti kegembiraan muda dan keinginan untuk pengembaraan. Rentak yang rancak dan lirik bersahaja dalam lagu ini pasti akan dapat dinikmati peminat yang suka menari sepanjang malam.

"Antara liriknya yang mengungkapkan kerinduan untuk keseronokan dan keinginan untuk melarikan diri daripada kehidupan biasa, menjadikannya lagu ini mudah dijiwai orang ramai," jelasnya.


Menerusi gabungan rentak dangdut moden dan irama mengasyikkan, single itu dijangka akan menjadi kegemaran di lantai tarian.

"Saya ingin memiliki lagu yang dapat menangkap perasaan ingin melarikan diri dan berseronok. Om Om Culik Aku Dong adalah tentang melepaskan kebimbangan dan hanya menikmati saat ini.

"Saya harap semua orang merasakan kegembiraan dan keseronokan yang sama apabila mereka mendengarnya," katanya.

Lagu itu juga juga tampil dengan sebuah muzik video istimewa yang membawa konsep sebuah pesta visual dengan memaparkan suasana santai yang memfokuskan kepada Mala Agatha dan juga kehebatannya menari.

Om Om Culik Aku Dong kini boleh dimuat turun di iTunes dan dinikmati melalui semua platform digital seperti Apple Music, Deezer, KKBox, Spotify, YouTube dan YouTube Music. - 7KLIK


ARTIKEL LAIN:
[KREDIT: Sony Music Malaysia - Terima Kasih Joe Saiful]

Post a Comment

0 Comments